Czym rysuję? - moje przybory.

niedziela, 25 października 2015

 
Hej, jak widać po nagłówku post przedstawia moje przybory do rysowania. Więc zacznijmy:
 
 
 Kredki
 
1.Faber Castell Eco - to na razie moje najlepsze kredki ,bardzo dobrze się nimi maluje mają  fajne kolory.    Moja ocena 10/10
 

 
 
 2. Lyra- moje pierwsze kredki lepszej firmy. Mają ładne żywe kolory , dobrze malują , nie są takie drogie mały zestaw do 10zł .
 Ocena : 9/10
 
 
 
 
Ołówki  i gumki

 
1. Moim ołówek z firmy Stabilo , Koh-i-noor, bic jest na razie najlepszy :)
 
 
 
2. Gumki - mam ich bardo dużo , Top Model , bambino tu nwm która jest najlepsza . Zastanawiam się nad kupnem gumki chlebowej Koh-i-noor.
 
 
Cienkopisy
 
Tu bez znaczenia z jakiej firmy :)
 
 
Szkicowniki
 
1. Będzie o nich oddzielny post ale na razie  moimi faworytami są bloki techniczne i te szkicowniki:
 
Ogólnie to chyba wszystko , zastanawiam się jeszcze nad kupnem pro-markerów. Ostatnio zaczęłam  nowy rysunek :
 
 

5 komentarzy:

  1. Fajny post :) Mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś gumkę tą w kształcie jakby psa?
    -Juliette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, trafiła mi się w jajku niespodziance :3

      Usuń
  2. Super rysujesz zrób jakieś Szkoły Rysunku oraz zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie info na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://marmurka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przybory! Wiesz że też używam kredek Lyra? Nie liczyłam na tak pozytywną opinię według Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia