Recenzja #1 Promarkery

niedziela, 8 listopada 2015

Hejka naklejka, wczoraj przyszły do mnie wyczekiwane pro-markery :)
Szczerze mówiąc jestem nie zbyt zadowolona, zamówiłam 2 odcienie skóry i zadzwonił telefon , że brakuje im jednego koloru i moja mama powiedziała żeby wysłali podobny. Wysłali podobny ale chyba patrzyli na opakowanie bo jest podobne , ale tusz jest koloru jasnego żółtego :( no niestety. Zamówiłam też gumkę chlebową . Może niedługo zamówię pro-markery koloru róż, niebieski i czarny, jeszcze nwm. Dobra przejdźmy do rzeczy :

 

Do czego służą ??
Pro-markery to nie są zwykłe mazaki, umożliwiają cieniowanie , można nimi malować nie tylko po papierze.


Ocena:
Na razie bardzo mi się podobają , niestety dostałam żółty więc nie zabardzo mogę nimi cieniować, ale nakładam większe warstwy , czasami dokładam kredki.

Plusy:
+ gładko malują
+ nie zostawiają smug
+ fajnie łączą się z kredkami
+ maja 2 końcówki
+ duży wybór kolorów

Minusy:
- wysoka cena ok.10 zł za sztukę 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia