Ulubieńcy miesiąca - Grudzień

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Hej,zaczynamy nową serię ulubieńcy miesiąca, w każdym miesiącu pojawi się jeden taki post a w nim : przybory do rysowania miesiąca, projektantka , dziadostwo miesiąca, słodycze , blogerka-blog :)


Ulubieńcy grudnia :
1.Przybory do rysowania :
Kredki KIN Mondeluz - piękne kolory, lekkość malowania, akwarele , pięknie łączą się kolory to ich cechy, moje najlepsze kredki do tej pory :)
2.Projektantka miesiąca :
Catty night- jej prace są przepiękne wow, ona ma 14 lat i rysuje pięknie mi wykonanie takiej pracy zajeło by z 4-5 godz , zasługuje na projektantkę miesiąca




3.Dziadostwo miesiąca (taki duperelek )
  
Świeczki zapachowe - ostatnio codziennie zapalam taką w pokoju, mam dopiero 2 rodzaje po 9szt :
malinowe i jabłkowe , są super
4.Słodycze miesiąca

Baton Milka Oreo -jak to kupiłam myślalam że to nie zrobi na mnie wrażenia, ale to jest pyszne :) smakuje jak czekoladka kinder z chrupiącymi ciasteczkami oreo , kosmos :3 polecam


5.Blogerka/ blog miesiąca: 
Jula Lou- jest moją inspiracją , codziennie wchodzę na jej bloga wbijam chyba codziennie z 5 wyświetleń xd , pięknie rysuje *_* podziwiam ją też za to że wraca o 15-16 do domu (ja wracam o 14 i za bardzo nie mam czasu)  i znajduje czas na prowadzenie bloga, rysowanie , jedzenie, odpoczynek, naukę, odrabianie lekcji,  Wow

 

Link do jej bloga:

3 komentarze:

  1. Super post ;)
    Ojejku dziękuję <3 to znaczy mam dni w które wracam do domu i 16, ale w piątek wracam o 14 i nie muszę się uczyć, więc to taki dzień na blogowanie, wtedy piszę posty na cały tydzień, czasami jescze w sobotę :33
    Ech moja nauka tak bardzo ze nie wiem ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te kredki. Popieram Jula lou ma mega blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog Juli- super :) prace Catty nieziemskie :3 Nie znam tych kredek, ale wyglądają fajnie :)
    ~ magictales-truskawka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia