Ulubieńcy miesiąca - Styczeń

poniedziałek, 25 stycznia 2016


Hej,no to zaczynamy :)


Ulubieńcy Stycznia :
1.Przybory do rysowania :
Promarkery - mają piękne kolory i pięknie łączą się , do tej pory mam na razie 2 w kolorach skóry, planuję kupić więcej, są super :)

2.Projektantka miesiąca :
Oliwiawera2001- jej prace są przepiękne , ona ma 14 lat i rysuje pięknie myslę że , zasługuje na projektantkę miesiąca. Najbardziej w jej pracach podobają mi sie włosy.




3.Dziadostwo miesiąca (taki duperelek ):
  
Naklejki na paznokcie -jak ktoś nie umie malować wzorków na paznokciach to polecam ,są super

4.Słodycze miesiąca
Kinder Country -jest przepyszne,moim zdaniem to najlepszy wyrób kindera (nie wliczając kinder joya)

5.Blogerka/ blog miesiąca:

  Dampirka1310 -kiedyś był to mój ulubiony blog, ale teraz rzadko dodaję posty , ale i tak sądzę że zasługuje na blogerkę miesiąca 

Link do jej bloga: http://anythingispossible-dampirka1310.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na blogu: http://smallcreativeworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: http://amazinglifeoftheartist.blogspot.com/
    ;D
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybor przyborow genialny. Chcialabym miec takie cacuszka

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym miesiącu także zakupiłam promarkery, jednak nie miałam okazji jeszcze ich dobrze przetestować. Jedynym ich minusem jest cena,więc zakup większej ilości to duży wydatek.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia