Kupiłam farby artystyczne?!!!- pierwsze prace

sobota, 20 lutego 2016

Hej, ostatnio byłam w tesco i zobaczyłam na przecenie farby, nie mam żadnych artystycznych farb więc postanowiłam je kupić. 
I bardzo się cieszę że je kupiłam, nie wiedziałam że będą takie fajne.
Na razie wykonałam 2 prace. I jestem zachwycona jak pięknie można nimi coś namalować :)


 " Pieseł "
W zasadzie namalowałam go jako drugą prace. Wiem oczy mi wyszły nierówno ale nie mogłam tego już poprawić. 
A4
ok.45min




 " Ptak "
Jego narysowałam jako pierwszą prace, oczywiście wszystko zepsułam tłem.
W rzeczywistości wygląda lepiej. 
A4 
ok.30 min
 

 Napiszcie w komentarzach jak wyszło :) Wszystkie rady miło widziane :)
 

8 komentarzy:

  1. Śliczne prace:) Ten psiak jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow cudnie wyszło ! :) Oczy tego pieska są takie śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. pieseł przesłodki, ładnie Ci wyszło jego futerko :)
    Myślę, że tło przy ptaszku jest w porządku, tylko moim zdaniem ptaszek mógłby być mniej puszysty.
    No, ale i tak jest uroczy <3 Bardzo udane prace, oby tak dalej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace sa mam badzieje ze takich bedzie wiecej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia