Newsy + urodziny mojej mamy

środa, 3 lutego 2016

Hejka, dawno nie wstawiałam tu swoich prac , a przecież mam ferie -już ostatni tydzień
Na lilla lou pojawił się nowy konkurs , a raczej pare : valentine day"s + kartka walentynkowa , wyzwanie FASHION MILAN i konkurs na nowe tło na fb (tła raczej nie będę robiła , bo nie umiem) . Na stronce Top model też jest konkurs ale prace pokażę po jego zakończeniu tak samo jak kartkę LL :) Prace na wyzwanie już zaczęłam i może dam ją na 2 konkursy LL :)





Lilla Lou Valentine day"s
Mam na razie 2 prace, ale mam pomysł na następne :), kartkę też już zrobiłam ale pokażę po zakończeniu konkursu :)



Możecie je ocenić na stronce LL: http://www.lillalou.pl/users/show/hash/1n7aqibclm9rf

 Rysunek na urodziny mamy :


Kredki KIN Modeluz , Fabell castel 
A4 
Czas ok 2godz+ pomysł



  Myślicie że się spodoba ?

1 komentarz:

  1. prezent na urodziny mamy jest naprawdę wyjątkowy
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia