Ulubieńcy miesiąca - Luty

środa, 17 lutego 2016


Hej,no to zaczynamy :)


Ulubieńcy Lutego :
1.Przybory plastyczne :
Taśmy ozobne - mam ich sporo są super, można nimi ozdobić wszystko :)


2.Projektantka miesiąca :
Aries♥ - jej prace są śliczne , ma 14 lat myślę że , zasługuje na projektantkę miesiąca. 




3.Dziadostwo miesiąca :

Kolorowanki dla dorosłych -mam kalendarzyk z nimi , dostałam na mikołajki, wolę sama rysować ale czasami w nim koloruję


4.Słodycze miesiąca :
Nutella -najbardziej uwielbiam ją posmarowaną na ciepłych tostach



5.Blogerka/ blog miesiąca:

Zuza_Art , Ayris10 i truskawka13 -podoba mi się ich blog , wszystkie pięknie rysują, są tam fajne szkoły rysunku

3 komentarze:

  1. Super blog muszę do niego częściej zaglądać więc zapiszę w zakładkach :)


    Zapraszam także na mojego :)
    http://mischotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że znalazłyśmy się w twoich ulubieńcach :) Jestem stałym czytelnikiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, też nie przepadam za kolorowankami, ale mam jedną :P Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale muszę przyznać że świetnie projektujesz ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia