Wymiana postami z moshi art

czwartek, 18 lutego 2016

 Cześć!!!

Jestem Kasia. Mam 12 lat. Uwielbiam sport, projektowanie i rysowanie. Razem z moją przyjaciółką Akacją prowadzimy bloga akacjaemi.blogspot.com
Projektuję w szkicownikach Lilla Lou już prawie 2 lata. Wcześniej każda dziewczyna w mojej klasie musiała mieć szkicownik Top Model. Tam też projektuję czasami, jednak nie dodaję moich prac do galerii. Używam kredek Koh-i-Noor Mondeluz i Polycolor. Razem z Akacją chciałybyśmy zwiedzić ich fabrykę w Czechach. Kocham zwierzęta, głównie koty. Od jakiegoś czasu uwielbiam jednorożce, choć nie istnieją. Jeśli podobał Wam się mój post i chcecie się dowiedzieć więcej o mnie to serdecznie zapraszam do mojej galerii na Lilla Lou (moshi art) i na mojego bloga.
 Jeszcze kilka moich prac.


 





  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia