3 crayons challenge

poniedziałek, 7 marca 2016

  3 crayons challenge

Cześć! 
Ostatnio wpadłam na bardzo ciekawy challenge, a mianowicie 3 CRAYONS CHALLENGE. 
Polega on na pokolorowaniu kolorowanki tylko trzema wylosowanymi, bądź wybranymi przez siebie kolorami kredek, pisaków czy markerów. Każdy więc może dostosować to wyzwanie do własnych upodobań. 








Ja postawiłam na kredki, wylosowałam trzy kolory (z zamkniętymi oczami xd tak dla jasności):


 Wybrałam sobie taką kolorowankę :


Tak oto została przez mnie pokolorowana, jak widać tymi kolorami też można coś wyczarować .



 Napiszcie mi w komentarzach czy chcieli byście jeszcze posty taakiego typu :) Jeśli tak to będą się pojawiały raz na miesiąc- pół miesiaca :)

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją :)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. trzy kredki a takie cuda!
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ^_~
    Tak rób takie posty, już mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! śliczne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło <3 Może zaczęłabyś sama rysować, a później kolorować :) ?
    Zapraszam do mnie ;) http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez się wzięłam za kolorowanki, chociaż ja bym nie umiała pokolorowac tego trzema kolorami :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fany challenge :) Ładnie pomalowałaś :)
    http://lariiandlarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D Niby z zamkniętymi oczami, ale kolory świetnie do siebie pasują :) Zaraz biorę się za challenge. Spodobało mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, i to jeszcze kolory wybrane w taki sposób. Bardzo ładnie cieniujesz :)
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boziu śliczne! Nie sadzilam, że tak ładnie to wyjdzie przy użyciu jedynie 3 kolorów. Jakimi kredkami kolorujesz? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tu akurat użyłam kredek Faber-Castell Eco

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia