DIY - Pisanka wielkanocna ombre + paczka od Lilla lou

sobota, 19 marca 2016

Hej, dzisiaj podam wam propozycję w jaki sposób można ozdobić fajnie jajko wielkanocne :)




Potrzebujemy: gorący klej , wydmuszkę z jajka, cekiny, farbę, gąbkę, starą gazetę, zwykły płynny klej,
Jak zrobić wydmuszkę Link

1.Na naszej wydmuszce zaznaczamy ołówkiem 2 linie.


2. Rwiemy na kawałki naszą gazetę i zwykłym klejem przyklejamy do zaznaczonych linii.


3. Gdy wyschnie przyklejamy gorącym klejem cekiny (ja użyłam sznurka cekinowego-sznurka z cekin, ale mogą być to zwykłe cekiny)


 4.Teraz wycinamy z kartki szablon serca i przyklejamy go taśmą do jajka.


 5. Następnie za pomocą gąbki nakładamy najpierw czerwoną farbę.


6.Potem różową.


 7. I biało tworząc ombre.


8.Gdy farba wyschnie odklejamy szablon i taśmę. Następnie robimy małą kokardkę z sznurka lub tasiemki i przyklejamy gorącym klejem tak jak na zdjęciu i gotowe!!


Koniecznie napiszcie w komentarzu czy wam się podoba i czy chcecie jeszcze jedno DIY na pisanki.

A teraz czas na drugą część posta. Ostatnio zajęłam 3 miejsce w konkursie Lilla lou na kartkę wielkanocną. I przyszła nagroda , spodziewałam się szkicownika ale gdy otworzyłam trochę się rozczarowałam. Dostałam karteczki , naklejeczki i kredki bambino, nawet nie dostałam dyplomu. Cieszę się że coś zajełam, ale jestem w gimnazjum i to dla mnie za dziecinny prezent - już nie zbieram karteczek.
Oczywiście karteczki i naklejki oddałam siostrze, a kredki sobie zostawiłam może do czegoś się przydadzą. :)

Praca która wygrała :


Moje nagrody:




 Pozdrawiam!




11 komentarzy:

  1. rzeczywiście nagroda dziecinna, a praca według mnie świetnie wykonana :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wygląda to ombre! chętnie przetestuję, jeśli nie na jajku to na pewno na jakiejś kartce urodzinowej :)

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post zdj mega pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukałam czegoś z siostrą na pisanki ! Na pewno wykorzystamy ! Dziękujemy :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pisanka ;D Mi się już nie chce tak bawić c;
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ej jestes naprawdę kreatywna ! ;) świetny sposób na pisankę :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę faktycznie słaba ta nagroda :/ Mi nie chce już się robić pisanek, ale Twoja jest cudowna <3
    ikulina-art.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow no mega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehe widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba, a to się ceni ! rozwijaj swój talent, bo widać, że masz potencjał :)
    wyszło fantastycznie !

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne ^^ Postaram się wykorzystać do zrobienia na wielkanoc :) Śliczne serdusiooo *-* takie ombraśte <--- moja siostra tak mówi. Jak to usłyszałam to ze śmiechu spadłam z łóżka xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawie wygląda ta pisanka :) http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia