DIY- Pisanka wielkanocna z użyciem kredek świecowych

piątek, 25 marca 2016

Hej, jeszcze dosłownie kilka dni i Wielkanoc, więc dzisiaj przygotowałam jeszcze jeden tutorial na pisankę wielkanocną :) Tym razem przy użyciu kredek świecowych :) Myślę , że można uzyskać ciekawy efekt :)



Zaczynamy!

Potrzebujemy:  kredki świecowe, gorący klej, suszarkę do włosów, wydmuszkę lub ugotowane jajko :) 

1.Narysuj na jajku ołówkiem równo linie pomocniczą.




2.Pokrój na kawałki kredki świecowe na dł. ok. 40mm .


3.Gorącym klejem przyklej na zaznaczoną linie (kolejność kolorów dowolna, ale myśle że najlepiej będzie wg. kolorów tęczy). Niestety znikło mi gdzieś zdjęcie.


4. Rozłóż gazety, aby zabezpieczyć podłogę i zacznij roztapiać suszarką kolory, najlepiej trzymaj jajko ciągle w tej samej pozycji i susz z góry . Niestety nie zrobiłam zdjęcia jak suszyłam bo musiałam trzymać jajko, ale myśle że wiecie o co mi chodzi.
Aaa... i nie zapomnijcie trzymać jajka w tej samej pozycji dopóki nie wyschnie, to kilka sekund.

5.Gotowe!!


Koniecznie napiszcie w komentarzach czy się podoba!!
I jeszcze jedno WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH !!


5 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda ta pisanka. Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Dobry pomysł
    ~Maddie Rooney~ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzysz? maddierooneylillalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w tej sposób nie zdobiłam jajek. Chyba czas spróbować

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia