Recenzja #2 Szkicownik z biedronki

piątek, 22 kwietnia 2016

Hej , ostatnio w biedronce pojawiły się takie szkicowniki <3
Nie planowałam tego zakupu, ponieważ przyjechałam po coś innego, ale zwróciły moją uwagę i kupiłam jeden <3


Były różne okładki do wyboru mi taka się najbardziej spodobała.


A więc przejdźmy do opisu i oceny :)
Bardzo fajnie się w nim rysuje. Kartki są lepsze niż w szkicownikach LL, ale trochę śliskie.
 Idealnie się nadaje do promarkerów i cienkopisów :)
Model który wybrałam na okładce ma miejsce na ołówek i to jest duży plus.

Wykonałam już pierwszą stronę i użyłam tu kredek akwarelowych na mokro i jak widać kartka troszeczkę się pogięła ale nie jest najgorzej.


Podsumowując:

Plusy
+ piękne, grube okładki do wyboru
+ cena dość niska 8.99zł
+ kartki nie są najgorsze
+ gumka na ołówek
+ otwiera się z góry i jest w formie kołonotesu 
+ dużo jest kartek +-100
+ nadaje się do promarkerów i cienkopisów, ale lepiej podłożyć kartkę

Minusy
- okładka  zrobiona z papieru eko

A i jeszcze jedno, pamiętajcie jak będziecie kupować aby z tyłu sprawdzić czy to notes czy szkicownik

Mam nowy aparat (nikon L340) myślę, że zauważyliście różnicę, dopiero zaczynam uczyć się nim posługiwać i jeszcze może zdjęcia nie są perfekcyjne, ale jak już dobrze go wypróbuję może chcielibyście recenzję ?
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Ja zamierzam sobie kupić bindowany notes z Biedronki za 8 zł. Mi się podoba to że jest 'eko' bo przez to jest taki trochę ciekawszy, i pod względem okładki to mi się podoba taka brązowa, papierowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rzeczy z biedronki! http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Kupiłam taki sam bo najładniejszy, kartek ma 50 :) i u mnie był za 7.99 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, na początku tak napisałam że nie nadają się, ale jula lou też ma ten szkicownik i powiedziała że są do pro-markerów ale trzeba podłożyć kartkę, więc zdania są różne

      Usuń
  5. Hej, świetny post. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu nikart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszałam o tych szkicownikach. Jednak mam jeszcze połowę swojego do wykorzystania, więc może innym razem :) A kartki mają prawo się falować pod wpływem wody. Jedynie bloki ok. 300 g zostawiają prostą kartkę ;)
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda ten szkicownik. Szkoda, że przegapiłam okazję

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go od jakiegoś czasu. Całkiem fajny, chociaż nie powalający. Ale na takie bardziej "bazgroły" w czasie wyjazdów itd. jak najbardziej się nadaje.

    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia