Szkoła rysunku #3 2 spódniczki + paczka od Lilla lou

niedziela, 17 kwietnia 2016

Hej, ostatnio na blogu lilla lou pokazałam 2 sposoby jak można w łatwy sposób zrobić ciekawą spódniczkę.
Podam linki i zdjęcia tych spódniczek :) Ponieważ nie opłaca się dodawać 4 postów :D

Sposób 1


Link do tej Szkoły rysunku : klik

Sposób 2


 Link do tej Szkoły rysunku: klik

 Koniecznie napiszcie w komentarzach czy wam się podoba :) A teraz czas na drugą część posta czyli.... 
nagrody



Ostatnio lilla lou na facebooku dodało taki post, aby pokazać swoje pisanki wielkanocne i że najlepsze nagrodzą. Ja dodałam 2 zdjęcia tych pisanek z wcześniejszych wielkanocnych DIY
Komentarz dodałam tylko ja i jeszcze jedna dziewczynka, więc lilla lou napisało że nas nagrodzą:) Ucieszyłam się i teraz było coś dziwnego....
Napisałam czy podać adres a oni na to że mają mój adres, była godzina ok 24 więc to trochę dziwne...xd 
tak w środku nocy...xd (wiemy gdzie mieszkasz)
Dobra koniec, więc gdy zobaczyłam paczkę była większa od wcześniejszej, gdy dostałam za zajęcie 3 miejsca w konkursie na walentynkową kartkę...
Więc od razu pomyślałam, że to szkicownik i tak było :) oprócz szkicownika zalazły się karteczki i naklejeczki (aż 2) xd
Myślę, że to fajniejsza nagroda od tej gdy zajęłam 3 miejsce, przecież to tylko upominek :)
Ale ja się cieszę i tak :)
Napiszcie w komentarzach czy chcecie jego recenzje i jeszcze jedno dziś zamówiłam nowy aparat więc będą zdjęcia w lepszej jakości :)




6 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia