Ulubieńcy miesiąca - Marzec

piątek, 1 kwietnia 2016

Hej, marzec już za nami - ale dzisiaj dopiero znalazłam czas aby napisać ten post. 
Wprowadzę kilka zmian : od teraz w każdym poście tej serii będzie 5 ulubieńców z losowej kategorii np. ulubieńcy plastyczni, słodycz, piosenka, projektantka, dodatek, szkicownik itp.
Myślę, że to w niczym nie przeszkadza :)
 A więc, zaczynamy !


 
Najbardziej marcowy ulubieniec

Pisanki wielkanocne- ostatnio właśnie dodałam 2 DIY z tej serii link , a tutaj przedstawiam jedną z nich


Słodycz

Czekoladowe jajeczka- bardzo je lubię, co roku na wielkanoc znajdują się w koszyczku 


Plastyczny ulubieniec 

Cekiny i kryształki- powiem szczerze nie wiedziałam że aż tyle tego mam, gdy je wyjełam nie wiedziałam jak zrobić zdjęcie :D Mam różne cekiny, nawet cały sznurek cekinów, oraz dużo kryształków. Moim zdaniem są świetne można je wykorzystać  do ozdobienia pisanki wielkanocnej, dodać do projektu, nawet wszyć je w bluzkę :D 
Polecam!! 


 Szkicownik 

Pyjama party- uwielbiam go, na początku kupiłam go ze względu że gratis były tam 2 szablony foli shrink it! , ponieważ nigdzie nie było samej foli, ale gdy zaczęłam w nim rysować, okazał się świetny! 
Jest to mój ulubiony szkicownik z tych zszywanych , są tam świetne pozy i jest śliczny!
Mam 2 takie szkicowniki jeden kupiłam a drugi wygrałam w wyzwaniu LL, więc super !xd


 Projektantka miesiąca
 Maja2001- bardzo ładnie rysuje, ma 14 lat, link do jej galerii LL link ,myślę że zasługuję na projektantkę miesiąca
  
Niedawno wybiło 38 obserwatorów, mówiłam że na 30 obserwacji zrobię losowanie :) 
Nie martwcie się nie zapomniałam !
 Gdzieś w połowie kwietnia zrobię losowanie !

3 komentarze:

  1. Ja także ubóstwiam te wielkanocne jajeczka czekoladowe :D To głównie z ich powodu wyczekuję Wielkanocy :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo masz tych cekinów, na prawdę jestem pod wrażeniem :o Ja nie mam jeszcze żadnego szkicownika, a rysuję na obrysach z neta, chyba czas to zmienić :/
    ikulina-art.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia