"To Do"

piątek, 27 maja 2016

  Hej : D

Zostałam nominowana do "To Do" przez Loganę .
Wiec najpierw wyjaśnię o co w tym chodzi :)

"To Do" polega na tym, że ja nominuję kolejne 5 osób, które nominują następne 5 osób . . . i każdy

 ma wypisać minimum 10 postanowień, które wypełni do wakacji . Myślę, że rozumiecie o co chodzi :)


  1. Dobić do 50 obserwacji (nie, nie zapomniałam o konkursie czekam tylko na odpowiedni moment xd)
  2. Narysować poważniejszy rysunek np. portret
  3. Kupić polycolory.
  4. Zacząć poświęcać więcej czasu mojemu pieskowi.
  5. Narysować min 20 prac (w tym projektów LL)
  6. Odważyć się pogadać przez rozmowę głosową na Fb z moimi Lamorożkami xd
  7. Założyć spódniczkę do szkoły xd
  8. Napisać min 8 postów.
  9. Zrobić domowe kinder cauntry :D
  10. Kupić sobie shake o smaku raffaello :3
  11. Poćwiczyć malowanie akwarelkami :3
    Ja nominuję:
     

3 komentarze:

  1. Fajne postanowienia ^-^ jak zrobisz kinder cauntry to mnie zaprosisz??? Ech...żartuję...na pewno się nabrałaś xD...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne postanowienia ;) jak zrobisz domowe Kinder country to podzielisz się przepisem na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia