Recenzja #3 DohVinci - Dzień dziecka

sobota, 4 czerwca 2016

Hej, dzisiaj miało sie pojawić Q&A , ale niedawno był dzień dziecka i chciałabym zrobić recenzję mojego prezentu. W związku z tym pytania można zadawać do końca następnego tygodnia (19.06) :) 
Taak jak pisałam na dzień dziecka dostałam (wybrałam sobie) DohVinci i jeszcze szczotkę Tangle Teezer :) ale ona jeszcze do mnie nie doszła (bo zamawiałam internetowo) :)


 Co to jest Doh Vinci ?

Doh Vinci, to wyjątkowa seria z użyciem specjalnej ciastoliny DECO-POP, dzięki której można tworzyć wspaniałe dekoracje 3D. Masa plastyczna Deco-Pop w specjalnych tubkach jest rzadsza i miększa niż tradycyjna ciastolina Play-Doh, dzięki czemu można tworzyć bardzo precyzyjne i szczegółowe wzory, zdobienia, czy ornamenty. Możliwe jest zdobienie ramek, lusterek, szkatułek, bibelotów, a nawet ścian pokoju – możemy przyozdobić co tylko zechcemy! Zdobienia mają żywe, intensywne barwy, zaś po upływie 24 godzin stają się bardzo mocne i trwałe.

Ja ozdobiłam już lusterko (inspirowałam się filmikami Olsikowej) i kwiatki, dokupiłam sobie też w biedronce mniejszy zestaw ze słonikiem, ale słonika oddałam siostrze :)

Myślę, że Doh Vinci powinien mieć każdy kto uwielbia DIY. 
Masę powinno się nakładać wolno bez przeryw bo brzydko wyjdzie - tak łatwo się nie nakłada jak widać w reklamach, ale trzeba poprostu ćwiczyć :)

Plusy:
+ bardzo fajny efekt
+ możliwość mieszania kolorów po zakupie odpowiedniego zestawu
+cena dość niska, najmniejszy zestaw 18-25 zł
+możliwość zdobienia nawet na szkle (chcecie diy z lampionem)
Minusy:
- w instrukcji pisze ze zasycha w 24godz , u mnie wysyłało ze 4 dni 
- nie wysycha na twardo-jest takie gąbczaste
  -jak jest gąbczaste to trwałe jak modelina też nie

6 komentarzy:

  1. Ja mam Doh Vinci toaletkę i chyba 12 tub, ogólnie jest fajne, ale nie da się zrobić takiego ładnego jak w telewizji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie nieźle się bawiłaś ! :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam.Bardzo fajne.Narazie ozdobiłam klatkę świnki morskiej i klamkę od drzwi :)
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne na nudę. Można się pobawić :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa. Miałam kiedyś coś podobnego!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia