Paczka od Empire of Colours i Top Model

wtorek, 5 lipca 2016

Hej, w tym tygodniu przyszły do mnie 2 paczki , jedna od Empire of Colours, a druga od Top Model :)

Pierwszą dostałam ja i moja siostra za udział w Rodzinnym kolorowaniu z Imperium kolorów .
Konkurs został zorganizowany na Facebooku i polegał na pokolorowaniu wyznaczonej kolorowanki z rodziną. Wiedziałam że to coś dla mnie więc kolorowałam razem z moją siostrą Julią :D Autorom 25 pierwszych prac wręczano albumy-kolorowanki :)

Moja siostra chyba bardziej cieszyła się od mnie, ponieważ to jeden z pierwszych konkursów jakie wygrała :D
Nasze prace wyglądały tak :

Ogólna ocena kolorowanek:

Jest ich bardzo dużo (stron), na każdej obok kolorowanki znajduje się inspirujący cytat. Bardzo mi się podoba okładka jest taka jak by anty poślizgowa , są tam różne kolorowanki jedne bardziej szczegółowe drugie mniej :D Bardzo wielkim plusem jest to że każdą kolorowankę można wyrwać, ponieważ są takie dziurkowane linie :)
Niestety jest jeden malutki minusik :( Moim zdaniem kartki mogły być troszeczkę grubsze, bo jak zaczęłam kolorować na następnej stronie zostawał ślad kredki (odcisk, nie kolor), ale można podłożyć coś i będzie super :) 
Ale muszę przyznać że to jedna z najlepszych kolorowanek jakie mam :)


 Dostałyśmy też list gratulacyjny :D




 Na pewno niedługo dodam pracę z tej kolorowanki :) 

Dostałam też paczkę od Top Model za wyróżnienie w konkursie na owocową kreację :)
Praca która wygrała :
Ogólnie to nie podoba mi się ta praca, robiłam ją na szybko ostatniego dnia :D Aż dziwne że wygrała wyróżnienie :)
Za wyróżnienie dostałam naklejki TM Fantasy . Ogólnie to jak dla mnie trochę za dziecinne np.syrenki i wróżki , ale serduszka, motylki i jednorożce na pewno do czegoś wykorzystam :)
Parę też oddam mojej siostrze"::) Bardzo jej się podobają :3


17 komentarzy:

  1. przepiękna kolorowanka i sliczne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te kolorowanki, jednak nie mam do nich cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych, szczególnie Twojej siostrze jeśli był to jej pierwszy wygrany konkurs :) Czasem tak jest, że praca nam się nie podoba, a jednak udaje się wygrać w konkursie :) Fajne te kolorowanki, szczególnie na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagroda od Empire of Colours! Gdybym wcześniej wiedziała o istnieniu tej stronki... Ach, pozazdrościć nagrody :) Nagroda od TM rzeczywiście ciut dziecinna :) a z tymi konkursami Top Model to fajnie jest, bo rzadko biorę udział, wzięłam w trzech i za każdym razem miałam nagrodę główną lub wyróżnienie :) Czekam na pełną recenzję kolorowanki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeżeli jest chęć na pełną recenzję kolorowanki z większą ilością zdjęć, oczywiście że zrobię <3

      Usuń
    2. No więc czekam. Książka wygląda super.

      Usuń
  5. Moim zdaniem Twoja praca jest śliczna <3
    Gratuluję wyników w obu konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. owocowa kreacja bardzo mi się podoba, no, poza kapelusikiem. a kolorowanki są super, gratuję wygranej.
    zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace ^_^ Bardzo fajna ta kolorowanka :3 Chciałam wziąć udział w tym konkursie, ale nie za bardzo miałam z kim pokolorowac...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prace ^^ Gratuluję wygranej, ponieważ na nią zasłużyłaś, twoja siostra również :3 Świetne nagrody :)
    bff-of-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagród ;3

    PS. Zostałaś nominowana do LBA:
    http://hermionedraw.blogspot.com/2016/07/libsterblogawards.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!! Fajne te kolorowanki, ale wymagają mnóstwo cierpliwości... Wasze prace też są super, zasłużyły na te nagrody ;*
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA i zapraszam Laurkappart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia