Back to school- przybory szkolne 2016/2017

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Hej,dziś zaczynam nową serię Back to school. W ty poście pokażę wam moje rzeczy do szkoły, w następnych postach z tej serii pokażę szkolne DIY, oraz podobnego typu rzeczy.
Zaczynajmy!

Plecak
Do  3 klasy gimnazjum zdecydowałam się na plecak, który kupiłam w Sinsay'u za 79,99zł . Możecie go znaleźć pod tym linkiem klik  Gdy go kupiłam, uszy były bardziej okrągłe i przypominały misia, ja jednak kocham kotki i przerobiłam je na bardziej kocie :) Do plecaka mam przyczepiony brelok liska.


Piórnik z przyborami
Piórnik kupiłam w Tesco za 9,99zł. Jak go zobaczyłam musiałam go mieć. Jest srebrny z brokatem.W środku znajdują się różne przybory kupione w Tesco, Pepco, Biedronka, Papierniczym .


 W piórniku znajdą się brokatowe żelopisy, korektor, długopisy i ołówki z gumkami, które kupiłam w tesco za 2,99zł-są fajnym rozwiązaniem :), mini zakreślacze i linijka :)


 Musiałam zrobić zbliżenie na karteczki samoprzylepne, kupione w Pepco, są śliczne!


Zeszyty
 Kupione w Tesco, mają różne wzory. Muszę je jeszcze tylko podpisać :D

 
To by było na tyle,  niestety w 3 gimnazjum nie są potrzebne inne rzeczy oprócz tych i podręczników.
Czekajcie na inne posty z tej serii


8 komentarzy:

  1. O!Mam ten piórnik <3 Ja jak go zobaczyłam to stwierdziłam ,że za mały,ale i tak kupiłam xD Ale nie do szkoły ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Też zamierzam taki zrobić. Przeglądając mój post 'Back to school' to do najlepszych się nie zalicza i mam zamiar w tym roku się poprawić <3 A co do DIY to ja mam przygotowane Diy Planera i mam zamiar dodać go po powrocie z wakacji <3. Bardzo podoba mi się plecak, te uszka są genialne <3 piórnik też fajny i taniutki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki tani piórnik a jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny plecak naprawdę bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z przerobieniem plecaka. Wygląda świetnie. Widać, że lubisz zwierzęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do mojego LBA : olaart12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! ;* Świetny jest ten plecak! :D Ja tym czasem zapraszam do mnie :)
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Piórnik jest świetny , też lubię brokat. Spodobał mi się zeszyt z głowami kotów. Zapraszam na konkurs na moim blogu: http://mischotta.blogspot.com/2016/08/wielki-konkurs-artystyczny-krajobrazy.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia