Podaj Dalej Challenge

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Hejka
Dzisiaj pokaże moje prace z Podaj Dalej Challenge do,którego zostałam nominowana przez HermnDraw ,
O co z grubsza chodzi? Rysujesz dwie prace-OC poprzednika, który ciebie nominował, oraz wymyślasz własną postać, którą mają narysować nominowane przez ciebie osoby :D


-Można nominować max. 5 osób.
-Jeżeli do swojej OC ktoś robi tło, osoby przerysowujące NIE MUSZĄ rysować tła. (Jeżeli chcą, muszą zrobić podobne do orginału)
-Nie można nominować osoby która cię nominowała.
-Gdy kogoś nominujesz, musisz go o tym powiadomić!
-Rysunki można wykonywać na zwykłej kartce, ale najlepiej na obrysie LL (Ewentualnie TM)

Zacznijmy od pracy HermnDraw:
  'Rubinowa Księżniczka'


Moja praca:

Moim zdaniem wyszła dość ładnie, dodałam trochę rzeczy od siebie i więcej szczegółów, myślę że to niczemu nie szkodzi :)

Praca Chocolate Monster:


Moja praca:
Tak jak wcześniej, dodałam trochę szczegółów, choć nie jestem zadowolona z tej pracy. 

Praca Dampirki:

Jej OC przedstawia dziewczynę która znajduję się w jej awatarze :)

Moja praca:


Przyznam szczerze przerysować tą pracę było mi bardzo trudno, ale jakoś dałam radę :)ps.motylki wkleiłam, bo trudno mi było je rysować

Uwaga!
Jeżeli otrzymałeś nominację, postaraj się wypełnić zadanie w jak najbliższym czasie.
A teraz lista osób nominowanych:
  1.  http://loganabloguje.blogspot.com/
  2.  http://bff-of-passion.blogspot.com/
  3.  http://sweetdreamscn.blogspot.com/
  4.  Nikart-bloguje.blogspot.com
  5.  http://smallcreativeworld.blogspot.com/
 Moja OC do przerysowania:

Czekam na wasze prace :D


5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, miałaś fajny pomysł na swoją OC :D Wygląda świetnie...

    ~~Log*ś pozdrawia~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , cieszę się! daj znać jak wypełnisz nominacje, na pewno zajrzę

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post 😁 zapraszam: www.sky-falls-only-in-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia