Wakacje

piątek, 5 sierpnia 2016

Hej, gdzieś z tydzień temu wróciłam z wakacji , ale dopiero znalazłam czas na napisanie tego posta :)
Wakacje spędziłam z rodziną nad morzem w Sztutowie, i było cudnie <3


 W Stegnie byłam na wystawie kinder niespodzianek :D
Ta wystawa jest już od 17 lat, i pierwsze kinder jajko w historii kosztowało tylko 8 tysięcy. Wystawa jest w księdze guinessa. Jeśli tam będziecie to można się spytać takiej pani o inne ciekawostki. Są tam kolekcje zabawek nawet z 1981 roku!!! i tak po kolei latami aż do dziś. oczywiście trzeba kupić bilet (chyba za trzy złote osoba). Jest tam również skup zabawek, więc kupujcie kinder jajka i zbierajcie jak najwięcej zabawek!!! Jak byłam mała miałam całe pudło tych zabawek, niestety zanim się dowiedziałam o takiej wystawie poszły wszystkie na śmietnik :(

W Krynicy Morskiej zwiedziłam latarnię, statki i byłam w Lunaparku i Bajkolandii :)
W bajkolandii znajduje się taki dom do góry nogami , byłam i jest świetny ! wszystko jest tam na odwrót i podłoga jest krzywa! ps. na zdj to jakaś dziewczyna xd


Oczywiście byłam też na plaży ! Zwiedzałam też inne miejsca, ale nie zrobiłam zdjęć, np. muzeum 
Nie zabrakło też zdjęć do konkursu Zabierz Lilla lou na wakacje !
Ale pewnie pokażę je po zakończeniu konkursu:D
To były świetne wakacje!

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i piękny blog! Mimo że jestem tu od niedawna, bardzo podobają mi się twoje posty ^^
    Pozdrawiam, Cat
    sweetdreamscn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ^^ Tyle fajnych miejsc zwiedziłaś ;3
    Najbardziej zaciekawiła mnie wystawa kinder niespodzianek...
    ~ bff-of-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne zdjęcia ♥♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    mylifemydraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jestem na twoim blogu po raz pierwszy i na pewno będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post^^
    Ps. Zostałaś nominowana do Podaj Dalej Challange ->http://hermionedraw.blogspot.com/2016/08/blog-post_9.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeze mnie też zostałaś nominowana do Podaj Dalej Challenge:
      http://studioartystycznechoculiny.blogspot.com/2016/08/2-nominacje-i-2-nowe-rysunki-d.html

      Usuń
    2. oki dzięki, będzie podwójnie :D

      Usuń
  6. Twój blog został nominowany do LBA ---> http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/08/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. super post. to muzeum jest bardzo ciekawe, mam kilka skrzynek tych kinder niespodzanek, więc muszę się tam wybrac.
    psssss. zostałaś nominowana do LBA
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiktoriaz1 zostałaś nominowana przeze mnie do challenge "Podaj dalej". Mam nadzieję, że odpowiesz na wyzwanie :)
    Więcej na blogu: anythingispossible-dampirka1310.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia