Back to school - plany lekcji do wydruku

czwartek, 1 września 2016

Hej, to już chyba chyba , ostatni post z tej serii. Dzisiaj zaczął się rok szkolny :( 
Życzę powodzenia wszystkim :)
 Pewnie już dostaliście plan lekcji, możecie pobrać plany które dla was przygotowałam i wydrukować :) Ale gdy jesteście kreatywni możecie znaleźć w necie czysty plan lekcji i go samodzielnie ozdobić np. naklejkami :) (ja tak zrobiłam)
Większość planów lekcji zrobionych przez mnie  jest z postaciami z bajek :)








Dajcie znać który plan zrobiony przez mnie wam się najbardziej podoba i czy chcecie jeszcze jeden post back to school diy zeszyt ? :)
Jeżeli zrobicie własnoręcznie plan lekcji, możecie przesłać na mój email wiktoriazimnoch@gmail.com a na pewno pojawi się u mnie na blogu :)

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się plan 2 i 6. A co do tego zeszytu to uważam że to świetny pomysł ^^

    ~Olgiteł

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plan, może wydrukuję. Szkoda tylko że nie ma miejsca na godziny. Ale nic nie szkodzi :)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs artystyczny: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi plan lekcji to po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany! Osobiście spodobał mi się 3 :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia