Irys

piątek, 16 września 2016

 Hej, ostatnio znalazłam czas żeby coś namalować, miałam już portret swojego psa więc, pomyślałam aby namalować kota :)


Namalowałam swojego adoptowanego kotka Iryska <3


Do malowania użyłam farb artystycznych Tempera z astry
Format A4
Czas to niecała godzina
Wzorowany/ przerysowany ze zdjęcia kotka
Jestem bardzo zadowolona z tej pracy i na pewno znajdzie się u mnie w pokoju w ramce <3



A jak wam się podoba ?
Dzisiaj założyłam też stronę internetową na facebooku, zapraszam do polubienia jej klik <3
A tak poza tym :) Jak czujecie się po 2 tygodniu szkoły ? 
Zmęczeni ? - bo ja bardzoo

16 komentarzy:

  1. Ale śliczny <3
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy *-*
    Szczerze mówiąc na początku byłam pewna, że jest namalowany na drewnie XD (Później się zorientowałam, że drewno też jest namalowane...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio?!! WoW! myślałam że drewno nie wygląda aż tak realistycznie

      Usuń
  3. Jest cudowny ❣ Fajnie, że są soczyste, żywe kolory ;)
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny rysunek, a szkoły to ja też mam już dość :)

    olaart12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zostałaś nominowana do PDC-http://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/2016/09/posaj-dalej-challenge-3.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Zostałaś nominowana do PDC-http://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/2016/09/posaj-dalej-challenge-3.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kotek! Bardzo dobrze radzisz sobie z farbami, wygląda jak żywy! ^^
    ~ Cat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 od niedawna lubię bardzo malować farbami

      Usuń
  8. Praca śliczna. Myślałam, że zobaczę tutaj rysunek pięknego irysa - kwiatu, a tu taka miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna praca, kotek wygląda uroczo i fajnie namalowałaś to drewienko:)
    Pozdrawiam, Klaudek:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia