Post gościnny NikArt

piątek, 23 września 2016

Hej, razem z Wiktoria postanowiłyśmy napisać posty gościnne, czyli ona na moim blogu a ja na tym. No więc dzisiaj pokaże wam kilka moich rysunków zdjęć i napiszę parę informacji o mnie. Nie przedłużając zapraszam do przeczytania całego postu.




Mam na imię Nikola i od niedawna prowadzę bloga: nikart-bloguje.blogspot.com na którym też pojawi się taki post tylko że napisany przez Wiktorię. Interesuję się naprawdę wszystkim m.in. bieganiem, blogowaniem, projektowanie, rysowaniem, jazdą konno, pływaniem i fotografią. jeśli chodzi o takie bardziej artystyczne zainteresowania to nigdy nie myślałam że to właśnie pokocham, rysowaniem zajmuję się tym od 2 lat a projektowaniem trochę wcześniej. Biegam od 4 lat a do stajni jeżdżę rok, ale po pierwszym wypadku zrobiłam sobie 4 miesiące przerwy. No dobra to tyle o mnie, teraz kilka rysunków i zdjęć, a i zapomniałam dodać że mam swoją galerie na lilla lou 









To chyba na tyle, więcej rysunków i innych rzeczy na moim blogu, dziękuję za przeczytanie całego postu.


2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia