Paczka od LillaLou i paczka od STABILO

środa, 19 października 2016

 Hej, ostatnio wygrałam aż 2 konkursy :) Jeden z firmy stabilo, a drugi z ll :)

 ps. nie wiedziałam jaką dać ikonkę więc dałam zdj pierwszej str szkicownika xd


Stabilo 
Niedawno firma stabilo zorganizowała konkurs na fb- Zmagania miast konkurs polegał na zgłoszeniu siebie, swojego miasta oraz osób z którymi pokolorujesz 120cm kolorowankę.
Wygrałam wspomnianą wcześniej gigantyczną kolorowankę i zestaw 18 kredek Woody 3w1 :)




Lilla lou
Maltynka z Art academy ll zorganizowała konkurs-wyzwanie -narysuj Ovi. Zadanie polegało na narysowaniu jej pracy w swój sposób. Oczywiście wzięłam w nim udział i niespodziewanie wygrałam :)  
Moja praca:
 Papa! chcielibyście recenzję kredek?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oki, ale jakby co to nie tylko moje kredki xd

      Usuń
  2. Gratulacje :) bardzo ładna ta twoja praca. Zapraszam do siebie. Pozdrawiam i czekam na recenzję kredek ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje^^ Piękne prace :) Fajnie byłoby przeczytać recenzję tych kredek.

    Pozdrawiam
    Olgita

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA więcej na laraartiloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zasłużyłaś ! :D Koniecznie zrób recenzję ☺
    Smallcreativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ślicznie rysujesz!
    my-little-art-and-me.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia