Q&A

sobota, 8 października 2016

Hej, tak jak obiecałam już dawno - miałam wcześniej wstawić ten post ale chciałam zrobić inne posty i wgl, wyślę że wybaczycie mi :D Dzisiaj odpowiem na pytania które mi zadaliście do Q&A- już dawno dawno :D
Dziękuję bardzo za pytania ! Zadały mi je : mischotta , eblotek, emilka05, lilka24, Stworek♥, Rajla, 
kitty333 ♥, 




1.Psy czy koty?
Kocham kotki!! Ale też inne zwierzaki<3












 
 












2.Chomiki czy szczurki?
 Chomiki.Miałam ich z 6 teraz mam króliki.













3.Pepsi czy cola ?
 Nwm... Nie czuję różnicy...

4.Laptop czy komputer?
 Laptop
5.Jak nazywa się Twój ulubiony owoc?
 Agrest, kiwi, jagody, truskawki, brzoskwinie, wiśnie, czareśnie, winogrona maliny.... mam wiele ulubionych.

6.Jak nazywałoby się Twoje ulubione zwierzątko?
yyyy... w jakim sensie ? Ono się nazywa xd

7.Co zamierzasz robić latem?
Przede wszystkim odpoczywać.

8.Jakie masz oceny z plastyki? Kim chcesz być w przyszłości?
Jeszcze o tym tak na poważnie nie myślałam. A w gimnazjum nie mam plastyki, miałam ją w 1 kl i miałam 6 :D

9.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
 
Latoooo <3

10.Jakie są twoje 4 ulubione przedmioty?
Plastyka (gdybym ją miała), matematyka, informatyka i religia.

11. Jakich kredek używasz do projektowania?
Zakładka czym rysuję :D (niedługo będzie jej aktualizacja)

12. Co u ciebie słychać?  
Nic ciekawego:D Dobrze!

13. Zrobisz jakiś konkurs na blogu?(chciałabym zrobić jakiś projekt ale nie mam pomysłu) 
Poczekamy zobaczymy jak wybije 100 obserwacji może zrobię!

14. Jak podoba ci się moja druga praca na konek marine (nie mówiąc o następnej dedykacji dla ciebie) 
Jest prześliczna!

15. Kiedy wstawisz jakiś projekt? 
Może w tym tygodniu... wreszcie mam wakacje i mogę rysować :D

16. Jak myślisz czy zostaniesz kiedyś projektantką miesiąca? 
Każdy ma szansę nią zostać :D Myślę że jak się postaram to tak :D

17. A ja? jak myślisz?
Tak jak pisałam: Każdy ma szansę:D

18. Jaki konkurs chciałabyś żeby był na lilla lou? 
Na zaprojektowanie koszulki.

19. Zrobisz kiedyś SR loków? (takich na głowie XD) Chyba wiesz o co chodzi;) XD  
Tak. Postaram się ;) 

20. Kto na LL jest twoją najką? 
Lamorożki <3 <3 ale mam też kilku innych naj :D

21.Jaki to twój ulub kolor?
Nie mam ulubionego koloru, ale lubię różowy, niebieski

22. Jak masz na 2 imię(jeśli masz)?
Maria :D

23. Twoje pierwsze zetknięcie z LillaLou?
Przeglądałam internet w poszukiwaniu czegoś podobnego do top model, potem przez internet kupiłam szkicownik:)

24. Kiedy masz imieniny a kiedy urodziny? 
urodziny 28 luty, a imienin nie obchodzę

25. Od kiedy prowadzisz bloga i czemu? 
Prowadzę go od 24.10.2015r , zainspirowały mnie inne blogi o rysowaniu jednymm z nich jest blog Juli Lou <3

26. Jaki przedmiot w szkole jest twoim ulubionym? 
Plastyka
27. Czy spotkałaś kogoś sławnego? 
Piosenkarkę Margaret i zespół Weekend

28. Jakie masz osiągnięcia? 
Zakładka osiągnięcia.

29. Czy wygrałaś jakiś konkurs LL. Jak tak to jaki? 
Osiągnięcia-wygrałam wiele

30. Czy byłaś w gazecie jeśli tak to czemu?
Chyba nie...

31. Twoja ulubiona wycieczka?
Wyjazd nad morze z ciocią.

32. Kredki koh-i-noor czy amos?
Nie mam amos więc KIN

33. Czym się inspirujesz gdy rysujesz w lillalou?
Wszystkim, np. instagram i stylowi.pl , ale najczęściej pomysły same przychodzą mi do głowy - niestety o 23 w nocy xd ale nie tylko :D

WOW!! Dużo pytań się nazbierało i jeszcze raz przepraszam że tak późno na nie odpowiedziałam :D To do następnego wpisu :D Papa!!:*


2 komentarze:

  1. Pytań faktycznie sporo dostałaś :) Chciało Ci się na tyle odpowiadać? :D Tak samo jak Ty nie czuję różnicy pomiędzy pepsi a colą. Dla mnie pepsi to marka a cola to cola. Większej różnicy po za nazwą to nie ma. Post fajny i luźny, czyli taki jak lubię ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia