Paczka od JuliLou- wymianka paczkowa

niedziela, 4 grudnia 2016

Hej, ostatnio z Julą z bloga JulaLou Art postanowiłyśmy się wymienić paczkami<3 nie tak na święta tylko bez okazji <3
 W naszych paczkach znalazły się rysunki, projekty, rzeczy do DIY, oraz wiele innych :D💙💙
Zobaczcie co od niej dostałam po rozwinięciu posta 



Dostałam 5 projektów Lillalou oraz 2 śliczne rysunki - kotełki w filiżance i stich<3

Zobaczcie z bliska, jak to jest dokładnie wykonane !!


Te 2 prace ↓ najbardziej mi się spodobały, dlatego wiszą u mnie w pokoju przy łóżku i gdy się obudzę od razu na nie patrze podziwiając :3 😂😂😂💜

Dostałam też 2 pompony z tiulu (aktualnie wiszą przy oknie), uszyte serce (chyba na choinkę, lub na trzymanie igieł), 2 bransoletki(śliczne), oraz piękne wyroby z modeliny i foli shrink it  :D 
Otrzymałam też przepiękną własnoręcznie robioną zakładkę do książki-jest cudna taka dokładna i pracochłonna <3


Dostałam mnóstwo rzeczy do DIY : koraliki, cekiny, kryształki, naklejki, wstążeczki i wiele innych <3
Bardzo mi się przydadzą, a nawet już kilku rzeczy użyłam 


Tak to wszystko wygląda :D
Co do wymianki- uważam że to był świetny pomysł, rysunki Juleła są jeszcze bardziej śliczne w rzeczywistości (takie gładkie)<3 Widzieć czyjeś prace na żywo, bardzo inspiruje i przez to patrząc na te prace widzimy gdzie popełnimy błędy w swoich pracach i co musimy zrobić aby je doskonalić ! Myślę, że to nie ostatni raz razem z Julą coś sobie wysyłamy :D

Jeśli chcecie zobaczyć co ja dałam Juli :D Zapraszam na jej bloga




8 komentarzy:

  1. Te rysunki są boskie *,*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl z taka wymianą. Moze sama rowniez namowie kolezanke na cos podobnego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie takie wymiany wymiatają! dziewczyna ma niezłe umiejętności:) wydać jak wszystko zostało pochłonięte czasem i dokładnością.. tylko podziwiać!
    jeżeli szukasz moze inspiracji, to na moim blogu również coś znajdziesz z sztuki, może ci się spodoba.
    pozdrowionka i powodzenia w dalszym rysowaniu i tworzeniu!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała paczuszka :D


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą-prace Julii są niesamowite!
    Te rzeczy,które wysłałaś Julce są wspaniałe!
    Mam nadzieję,że wpadniesz też i do mnie:
    http://grabbrushandcreate.blogspot.com/

    Pozdrawiam!
    Madelyn Beehand

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy dostałaś <3. A tam nie powinno być przypadkiem " jeśli chcecie zobaczyć co dałam Juli" , bo to co od niej dostałaś, już pokazałaś...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia