Stain Challenge + paczka od LillaLou i Maped

piątek, 30 grudnia 2016

Hejka :D Jak tam po świętach?
Na dzisiaj przygotowałam challenge oraz pokażę niedawno otrzymane nagrody :D
Może wiecie, może nie ale ostatnio Olsikowa robiła ten challenge i bardzo mi się podobał
 :D To naprawdę świetna zabawa :D




Polega on na namalowaniu farbami przypadkowych plam, a następnie przerobienie ich na to co nam przyjdzie do głowy :D
A swoje plamy zrobiłam kolorowymi akwarelami
Tak wyglądały przed :

A tak po domalowaniu cienkopisem różności :

Myślę że wyszło nawet spoko, tylko miałam problem z tą czerwoną plamą oraz fioletową :D Ale jakoś się udało :)

A teraz chciałabym nominować kilka osób do zrobienia tego challengu:
Czas na drugą część posta:

Ostatnio otrzymałam od Maped Flamastry za wygranie w konkursie kolorowankowym.
Praca która wygrała:



Niedawno też zakończył się Mikołajkowy konkurs Lilla lou i razem z moją siostrą zajęłyśmy 2 miejsce :D

 
Dostałyśmy przepiękne nagrody którymi musiałyśmy się podzielić :D


Dwa dyplomy :D


Zestaw prezentowy od KIN - siostra wzięła piórnik, a ja kolorowankę oraz kredki (prezent trafiony)


Książka "Zwyczajna opowieść o Miłości" trafiła do mnie, a kolorowanka do mojej młodszej siostry.


Otrzymałyśmy też 2 szkicowniki LillaLou. Z racji że mam już szkicownik T-shirts dałam go siostrze, a ja wybrałam ten po prawej :D


Chciałabym w imieniu mojej siostry oraz swoim podziękować LillaLou za tak przecudne nagrody :D
Bardzo nam się podobają :D
Jeżeli chcielibyście jakąś recenzję kredek, flamastrów lub szkicowników piszcie :)

12 komentarzy:

  1. Super! Właśnie dzisiaj widziałam filmik Samanty Lesiak ze Stain Challenge, też może go zrobię :) Co do nagród to gratuluję :D Ja razem z Aganką i Akacją zajęłyśmy 3 miejsce w tym konkursie i dostałyśmy LL Happy New Year, książkę o robieniu soków :P (i ten "prezent" dostanie Akacja), LL T-shirts i jakąś książkę, tym razem do czytania (ten prezent wzięłam ja) i kredki KIN Polycolor Retro 48 kol. i to postanowiłyśmy dać Agance :)
    Życzę dalszych sukcesów!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Piekne prace i nagroda zasluzona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych, zrobiłaś z siostrą super pracę. Dziękuję za nominację, zrobię pracę i wstawię na bloga. Nawet dzisiaj oglądałam z tym challengem filmik i myślałam żeby spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Fajne i z pewnością zasłużone nagrody. I bardzo ciekawe challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację ^^ już zdążyłam go wykonać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nagrody^^ Z siostrą i koleżanką też zajęłyśmy 2 miejsce, ale nasza paczka gdzieś zaginęła i jeszcze do nas nie dotarła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu :) świetne prace i super że zdobyłaś takie fajne nagrody :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje a nagroda jest świetna! Powodzenia w dalszej pracy nad rozwijaniem swojego talentu :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia