Tylko tydzień do świąt #1 Christmas TAG

sobota, 17 grudnia 2016

Hej, chciałabym rozpocząć nową serię "Tylko tydzień do świąt" przez 7 ostatnich dni do Wigilii będę dodawać typowo świąteczne posty typu DIY, i inne :D
Myślę, że to świetny pomysł na spędzenie tego ostatniego tygodnia :D



A dzisiaj w związku ze zbliżającymi się Świętami – TAG świąteczny.

  • Ulubiony świąteczny film: To może być tylko Kevin sam w domu! Nie wyobrażam sobie Świąt bez Kevina i koniec. Co roku oglądam ten film :)
  • Ulubiony świąteczny kolor: Święta kojarzą mi się z kolorem czerwonym i zielonym :) No bo przecież czerwony jest Mikołaj i nos Rudolfa. A zielona choinka :)
  • Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie: W Święta zakładam odświętny strój, najczęściej sukienkę :)
  • Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był? Dałabym prezent mojemu kotu, żeby całej reszcie nie było przykro :)
  • Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? Prezenty otwieram w Wigilię z innymi osobami.
  • Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? Tak, było to w tamtym roku :) W tym roku piekłam pierniczki.
  • Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Cieszę się prezentami i odpoczywam :D
  • Jakieś świąteczne życzenia? Mam jedno życzenie i ono musi się spełnić.
  • Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Zapach potraw Wigilijnych i Choinki :D
  • Ulubione świąteczne jedzenie: Pierniczki i ryba zrobiona przez moją babcie.
Do jutra papa!

4 komentarze:

  1. Super post!Ja także kocham Kevina!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysł! Większość odpowiedzi u mnie taka sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja sobie zrobiłam wyzwanie, że codziennie od początku grudnia do Wigilii będą się pojawiały posty i póki co całkiem nieźle mi się to udaje. ;) ale z każdym kolejnym dniem jest coraz trudniej, bo powoli kończą się tematy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah. Co wchodze na bloga to czuc magie swiat, na twoim blogu rowniez. Czekam na wiecej postow :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia