Wymianka mikołajkowa z KasiąŻ

niedziela, 18 grudnia 2016

Niedawno lilla lou z okazji mikołajek i świąt organizowało wymiankę, mnie przydzielono do Kasi - klik
Więc wysłałyśmy sobie paczki <3



Gdy przyszła paczka nie mogłam się doczekać aby ją otworzyć gdy otworzyłam: ... Wow! Jaka piękna opaska i wszystko!
Tak, dostałam prześliczną opaskę z origami <3 i różne inne śliczności
 Naklejki, można powiedzieć że chciałam takie mieć, kiedyś rzuciły mi się gdzieś w oczy, a tu taka niespodzianka *_*


Piękne prace lilla lou i świąteczna chibi (w tym projekt Melanie Martinez ♥)


Ozdoby na choinkę z moich ulubionych kreskówek. Zakładkę do książki :D
Żelki i lizaki :D

Oraz piękny słoiczek na świeczkę!


No i opaska która mi się najbardziej spodobała! No prawie najbardziej :D Jeszcze projekt Melanie Martinez który wisi u mnie w pokoju ♥


U Kasi na blogu znajdziecie rzeczy które jej wysłałam <3 Zapraszam- klik
A juto następny post z nowej serii - klik
papa!

6 komentarzy:

  1. Super pomysł ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty <3 Widziałam Kasięż1 na Art Academy w Lublinie i wydawała się bardzo miłą osobą, a jej prace wyglądały jak wydrukowane, w Internecie nie wyglądają aż tak pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także widziałam ciebie Moshi w Lublinie ♥♥♥
      I też wydałaś mi się przyjazną osóbką ^^

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę , że prezent ci się spodobał ^^♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl, aby robic takie wymiany. Ja niestety nie mam z kim xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia