Recenzja #4 Kredki Woody 3in1 STABILO + paczka od TM i dzień babci i dziadka

poniedziałek, 23 stycznia 2017

 Hej, dzisiaj przychodzę do was z recenzją kredek Stabilo Woody 3in1, które dostałam (dostałyśmy z moimi lamkami xd) w konkursie Zmagania miast . W drugiej części posta pokażę mój prezent na dzień babci i dziadka oraz nagrodę którą dostałam od Top model :D
Zapraszam do dalszego czytania!




 W moim zestawie znajduje się 18 kolorów tych kredek oraz gigantyczna temperówka do nich.
Kredki zapakowane są w bardzo ładnym opakowaniu, niestety pędzel jest z papieru xd.

 
W opisie producenta:
  • doskonały produkt niemieckiego producenta artykułów piśmienniczych Stabilo
  • dzięki nowoczesnej formule można mieć trzy kredki w jednej : kredkę ołówkową - po prostu weź kredkę i rysuj kredkę woskową - potrzyj kredką w miejscu 2-3 razy (każda następna warstwa daje mocniejszy efekt kredki woskowej) akwarelę - rozetrzyj na kartce trochę kredki, przejedź po niej zwilżonym pędzlem - efekt akwareli gwarantowany
  • zawarta w kredkach duża ilość pigmentu sprawia, że grafit jest trwalszy, co zapobiega łamaniu się kredki
  • rozmiar XXL grafitu daje taką samą ilość jak 8 kredek ołówkowych standardowej grubości
  • jej grubość umożliwia zabawę nawet najmłodszym amatorom malowania
  • jest miękka co pozwala bez wysiłku malować nawet na szkle doskonale pokrywając malowaną powierzchnię
  • najlepiej uwidacznia swoje nasycone kolory na ciemnej powierzchni
  • długość kredki: 11cm
  • średnica: 15mm

Porównanie kredki bambino do kredki stabilo. Jak widać różnica jest ogromna. 


Na koniec mały rysuneczek wykonany tymi kredkami, gdy nimi rysowałam miałam wrażenie że to pastele.


Plusy:
+ 3in1
+ raczej się nie złamią
+ bardzo dobrze rysują na czarnym tle
+ możliwość rysowania na szkle
+ dołączona do zestawu temperówka
+ bardzo wygodne dla małych dzieci

Minusy:
- nietypowy rozmiar
- brak możliwości narysowania  dokładnego i szczegółowego obrazka
- wysoka cena ok.80-90 zł za 18 kolorów,  6-7 zł za sztukę
- największy zestaw to 18 kolorów

Podsumowując, nie kupiłabym ich sobie, nadają się raczej do przedszkola. Ogólna ocena to 7/10 , nie są najgorsze, ale nie profesjonalne.

Ostatnio też przyszła mi  paczka za wygranie w konkursie Top model "sylwestrowy bal u królowej śniegu" i oto przyszła mi taka piękna torba Dance. Jest bardzo pojemna i mieści A4.


Praca która wygrała ten konkurs ⬆

Niedawno obchodziliśmy dzień babci i dziadka. W tym roku przygotowałam dla nich ręcznie rysowane laurki. Myślę, że bardzo im się spodobały. Wykonałam je kredkami KIN polycolor, które dostałam od Lillalou.


Dajcie znać co wy daliście babciom i dziadkom w ich święto ?

17 komentarzy:

  1. Kredki wydają się być ok., ale rzeczywiście, patrząc na to, że nie są profesjonalne, są naprawdę bardzo drogie. Bardzo fajny prezent dla babci i dziadka, na pewno się ucieszyli. Zauważyłam, że ty prawie ciągle dostajesz jakieś paczki od LL albo TM :D.
    kimiart-bloguje.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tak bo głównie biorę udział w ich konkursach :D

      Usuń
  2. cala notka bardzo ciekawa. coz, pewnie nie kupilabym sama tych kredek po twojej recenzji, ale ostatecznie do rysunki dla babci i dziadka podbily moje serduszko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja. Kredki wyglądają nawet fajnie, ale nigdy nie kupiłabym ich za taką cenę. Polycolory są tańsze chyba xdd Też wygrałam torbę z TM. Jest fajna, zdziwiłam się, że tak szybko doszła! 1 lub 2 dni po ogłoszeniu wyników :) A prace śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zdziwiłam, zawsze przychodzi pocztą , a teraz czyżby załatwili kuriera ? :D

      Usuń
  4. Kredki wyglądają fajnie,ale cena no wow nie kupiłabym ich ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki rewelacyjne :) Super recenzja :) Masz ogromny talent artystyczny, widać, że lubisz to co robisz :) Podoba mi się Twój blog, z chęcią będę tutaj zaglądać :) Zapraszam do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale grube te kredki! Nie wątpię, na pewno są nieprecyzyjne, ale kolory mają ciekawe i to, że są 3w1, to też duży plus. No, i gratuluję wygranej! Pamiętam, że kiedyś moja praca została wyróżniona w gazetce Top Model. W sumie to fajna sprawa, może kiedyś do tego wrócę :)

    Miłego dnia
    OBSERWATORIUM GWIAZD - miejsce pełne melancholii

    OdpowiedzUsuń
  7. super te kredki :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowy post ??? Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% w nadchodzącym tygodniu,może wtorek, może środa zobaczymy z wyrobieniem się, bo kuzyni przyjeżdżają do mnie na ferie :)

      Usuń
  9. Mam takie kredki wodne, tylko, że innej firmy. Są mega fajne :D Świetny post! Cudowny rysunek ♥
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia