10 minut - 1 minuta - 10 sekund Challenge

piątek, 24 lutego 2017

Hej, ostatnio panuje moda na challenge który zapoczątkował mark crilley. Gdy spróbowałam swoich sił w tym wyzwaniu,  nie było wcale tak łatwo jak wyglądało :) 
Zapraszam do dalszej części (rozwiń)!


Na początku podzieliłam kartkę A5 na 3 części, następnie zrobiłam wielki napis- tytuł challengu.


Ustawiłam minutnik, wyjęłam kredki, mazaki, cienkopisy i zaczęłam.
Postanowiłam wykonać dziewczynę w wianku na włosach. Całość miała wyglądać słodko i tak jak sobie zaplanowałam w głowie, ale po włączeniu minutnika- zaczęłam się strasznie stresować. Przez świadomość tego, że masz wykonać rysunek na czas- moja ręka zrobiła się niepewna, zresztą co widać po efekcie. Nie zdążyłam pocieniować bluzki i użyłam mazaków, ponieważ nimi szybciej się koloruje.


Gdy przeszłam do dalszego etapu - sekundy tak szybko leciały, że spontanicznie chciałam jak najwięcej wykonać-przez co moja uwaga była skupiona głównie na kolorowaniu.
Jak siedzisz na lekcji, patrzysz na zegar i ta jedna minuta tak wolno mija, tutaj sekundy leciały jak z torpedy. Sama się zdziwiłam że ta jedna minuta to bardzo mało, nawet na zrobienie normalnego szkicu.


Przy ostatnim rysunku- 10 sekund, nie było nawet czasu na to, aby się stresować. To była chwila i już koniec nie możesz poprawić, ani dorysować żadnej kreski.


Po skończeniu całości stwierdziłam, że ta pierwsza praca nie była wcale taka najgorsza- jak stwierdziłam po jej narysowaniu. Cały ten challenge jest wielkim i emocjonalnym wyzwaniem. Pokazuje też jak ilość czasu wpływa na efekt końcowy.
Polecam zrobić go każdemu rysującemu i wyciągnąć z niego wnioski.


Niedawno też wszystkie rysunkowe grupki na fb, były zawalone challenge'm pt." Meet the artist"
Postanowiłam wykonać swoją wersję tyle że na szkicu z ll :D


Sami oceńcie jak wyszło :) 

11 komentarzy:

  1. świetnie sobie poradziłaś , rowniez mam zamiar podjac sie tego challenge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, super! czekam na efekty! **

      Usuń
  2. Dałaś radę ;) A czy ty naprawdę nie lubisz zajęć artystycznych? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tak nie nawidze u mnie zajęcia artystyczne to nie plastyka tylko tańczenie na zaliczenie z chłopakami, ale na szczęście były tylko w 1 i klasie gimnazjum :)

      Usuń
  3. Hmm,chyba spróbuję.Życzcie mi powodzenia,bo ja w godzinę nic ładnego nie narysuję.W przeciwieństwie do ciebie.Może wpadniesz?natalia-passion-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ci cię uda! powodzenia i dzięki!

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszło. Też robiłam ten challenge. Gdy rysowałam w 10 minut to skończyłam przed czasem, a 1 minuta i 10 sekund to jakaś porażka była... Super Ci wyszło Meet The Artist!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało ci się, jest moc :D
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne Wikeł! Też robiłam challenge meet the artist, z tym że nie na obrysie. A tego "10 minut/ 1 minuta/ 10 sekund" też mam zamiar podjąć się w najbliższym czasie.
    Small Creative World

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę w końcu spróbować. Zobaczymy co wyjdzie.
    A tymczasem zapraszam do mnie : https://slowotok-laury.blogspot.com/
    xoxo
    L.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia