Szkoła rysunku #5 Lilla lou " Tumblr girl "

poniedziałek, 6 lutego 2017

 Hejka, dzisiaj przychodzę do was ze szkołą rysunku :3 Tęskniliście za nią? Tak dawno jej nie było :D Ale muszę przyznać, że przygotowanie takiego typu postu zajmuje więcej czasu, no i oczywiście musi być pogoda do zdjęć.
Dzisiejsza szkoła rysunku będzie przedstawiać dziewczynę w stylu Tumbler, jakoś jest trochę podobna nawet to Harley Quinn, albo po prostu jakaś "buntowniczka". 
Nazwę tej SR pomogła wymyślić Kejti Lou
Tumbler girl to jakoś nie mój styl, więc jeśli będą błędy w wykonaniu to przepraszam. :) Nie przedłużając zacznijmy!



1.Naszkicuj swój projekt tak jak ja.

 2.Szarą kredką popraw kontury bluzki.


3.Pokoloruj całość szarą kredką, następnie delikatnie dodaj cienie żółtą i niebieską kredką.


4.Włosy oraz środki kwiatków zamaluj żółtym mazakiem (lub kredką).

5. Jasną brązową mocno na temperowaną kredką dodaj pojedyncze włoski.


6.Następnie dodaj pojedyncze włoski ciemno brązową kredką tak aby powstały cienie na włosach.


7.Pokoloruj spodnie na czarno zaznaczając szczegóły. A cieniując dodaj żółty kolor. Miejsca porwanych spodni wypełnij korektorem.


8.Pokoloruj podkolanówki taką siateczką. Dodaj ciemnozielone paski. Cieniując możesz dodać do pasków żółty kolor.


9.Pokoloruj i pocieniuj buty szarą oraz czarną kredką. Dodaj żółte cienie.


10.Zamaluj całą skórę kremowym kolorem.


11.Różnymi odcieniami brązu pocieniuj skórę.


12.Dodaj lekki make-up. (białym żelopisem możesz wzmocnić błyski na włosach)


13.Cały projekt popraw cienkopisami. Dodaj tatuaż oraz szczegóły na spodniach.

14.Dorysuj naszyjnik oraz paski na policzkach.


15.Gotowe!


Jak wam się podoba? Jeśli skorzystacie z mojej SR możecie wysłać mi swoją pracę na email (zakładka kontakt), przez fb albo przez pocztę ll :) A z chęcią pokażę ją w następnym poście ^^
Papapa!

11 komentarzy:

  1. Śliczna praca <3
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna szkola rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Śliczne włosy i spodenki❤
    laraijejposty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna szkoła rysunku.
    kimiart-bloguje.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Ja niestety nie mam talentu do rysowania ludzi...
    http://bazgrolkikinki.blogspot.com/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje prace, też lubię rysować.
    Obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi miło, jak zaobserwujesz ;) ♥
    http://supergirlnieplacze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia