Przegląd szkicownika #1 + paczka od Astry

środa, 15 marca 2017

Hejka, doszłam do wniosku, że dawno nie pokazywałam swoich prac. W ostatnim czasie nie miałam czasu na zabranie się do narysowania czegoś większego (chociaż mam zaczęty jeden szkic), głównie rysowałam w szkicowniku z biedronki. Nie wypadało by poświęcać pojedynczego postu dla kilkuminutowej pracy, więc pokażę kilka prac w jednym poście.
Chciałabym, jeszcze wspomnieć , że dostałam ostatnio aż 2 prace wykonane wzorując się na mojej ostatniej szkole rysunku (klik). Bardzo się cieszę, że aż tak się wam spodobała, obie śliczne prace które dostałam pokażę jednak w następnej SR.



Nadruk na koszulkę na konkurs Stabilo

Ta praca była wykonana na konkurs facebookowy u Stabilo. Mój rysunek wygrał i jeśli tylko dostanę nagrody pocztą- pokażę je wam :). Przedstawia łabędzia z loga Stabilo w nieco ożywionym klimacie.
Format A5
Czas: 30 min
Wykonanie: Kredki KIN Polycolor , Microny, mazaki maped


Jak ja czuję wiosnę?

Kolejny rysunek również był wykonany na konkurs, tyle że maped. Również dowiedziałam się, że wygrałam. Przedstawia po prostu : jak ja czuję wiosnę.
 
Format A5
Czas: ok. 45 min
Wykonanie: Kredki KIN Polycolor , Microny, czarny i biały długopis


 Kłapouchy 

Rysunek przedstawia kłapouchego z bajki Kubuś puchatek. Wykonałam go z myślą o konkursie facebookowym u Astry.

Format A5
Czas: 30 min
Wykonanie: Kredki KIN Polycolor , Microny


 Pomarańczowy napój

Kolejny rysunek przedstawia szklankę, chyba już pustą. Wykonałam go z nudów bo chciałam koniecznie coś narysować tymi kredkami.

Format A5
Czas: 20 min
Wykonanie: Kredki Woody 3in1 stabilo, korektor, czarny dłygopis


 Sami

Rysunek przedstawia Samantę z kanału Sami. Wykonany był z myślą o jej konkursie.Jestem z niego zadowolona, choć nie podobają mi się ręce.
Format A5
Czas: ok. 45 min
Wykonanie: Kredki KIN Polycolor , Microny, mazaki maped, biały żelopis


Mucho-pszczoła

Gdy dostałam paczkę od maped (zobaczycie w następnym poście jak przyjdzie też ta od stabilo) od razu chciałam narysować coś tymi cienkopisami. Na myśl przyszło mi zwierzę, nie kotek, nie piesek, chciałam coś innego. Ale przeglądając w internecie zdjęcia zwierząt, napotkałam chyba dodaną do złej kategorii pszczołę, więc postanowiłam narysować coś podobnego.
Chciałam narysować ją kropkowaną i kreskowaną techniką. Po narysowaniu moja siostra stwierdziła, że to mucha. xd i tak powstała mucho-pszczoła.

Format A5
Czas: 30 min
Wykonanie: cienkopisy Duo graph's peps Maped


W zeszłym tygodniu dotarła do mnie paczka z nagrodą od Astry.
Tematem konkursu było wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej swój ulubiony produkt z tej firmy. A że ja bardzo lubię modelinę właśnie od astry, postanowiłam narysować ją. Po długim namyśleniu doszłam do wniosku, że podejmę się trudniejszego wyzwania i ulepię jej miniaturową wersję. 
Logo i napis wydrukowałam, ponieważ było za trudne do wykonania. Pomimo tego uważam, że to jedna z najlepszych rzeczy którą ulepiłam.


Dajcie znać który rysunek najbardziej wam się podoba :D Pozdrawiam!!!

29 komentarzy:

  1. Wow Wikeł, piękne prace, ale ta mini modelina to dopiero cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace , masz ogromny talent , najbardziej podoba mi się praca na konkurs u maped :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Jesteś prawdziwą artystką :) twoje prace są cudowne :) Podziwiam z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm,dużo konkursów wygrałaś.Oczywiście panno Wiktorio najszczersze gratulacje.Super ta mini modelina.Wszystkie prace piękne.
    drawdesignother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przypadł mi do gustu owad, może narysujesz go wektorem? Bardzo dobrze będzie się prezentować :)
    Może spróbujesz narysować jastrzębia? Takie drobne wyzwanie ;)
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, i świetny pomysł przy odrobinie wolnego czasu podejmę się twojego wyzwania

      Usuń
  6. Piękne prace! ♥ i gratulacje ;)
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace przepiękne, najbardziej podoba mi się mucho-pszczoła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że pracowicie i konkusowo. Idzie ci świetnie, życzę samych sukcesow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne i graficznie i kolorystycznie. Najbardziej podoba mi się pszczoło/mucha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rysunki.Ucz się i Maluj dalej. Sama kiedyś rysowałam. Ba! Nawet planowałam naukę na Akademii sztuk Pięknych, a wyszło, że wylądowałam na Architekturze Krajobrazu i przez to moja miłość do rysowania znikła. Mój chłopak starał się we mnie ją znowu zaszczepić każąc mi malować u niego w pokoju obraz na ścianie. Niestety... Nie ćwiczony talent zanika :( Teraz tego żałuję, że postanowiłam to zostawić. Może kiedyś do tego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie rysujesz masz talent! :)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA, szczegóły moje-wytworki.blogspot.com
    Pozdrawiam julka_k

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rysunki! Gratulacje odnośnie konkursu.
    Mega mi się podoba pszczółka. Świetnie przemyślana i bardzo szczegółowa :)

    Pozdrawiam :)
    http://www.sarawistudio.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Prace są naprawdę świetne i gratuluję nagrody :)
    Mini modelina jest cudowna.

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    PS: Co myślisz o wymianie obserwacją? Napisz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są cudowne Wikeł ♥ Najbardziej podoba mi się ta mucho-pszczoła, super jest!
    Small Creative World

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę nieźle rysujesz. I przypominasz mi czasy kiedy sama byłam bardzo aktywna na TM <3 Teraz już je porzuciłam, ponieważ większość moich dobrych koleżanek tam poznanych też odeszła. Fajnie wiedzieć, że jeszcze ktoś tam jest. Rysuję jednak dalej, a trochę moich prac prawdopodobnie niedługo pokażę na moim nowym blogu: https://slowotok-laury.blogspot.com/ Każdy gość mile widziany:)
    xoxo
    L.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne rysunki :) powodzenia w dalszym rozwijaniu talentu :)
    Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam Twoją pracę na facebooku stabilo :) Gratuluję, świetna jest ^w^ Wszystkie prace piękne ;) Też mam ten szkicownik tylko mi już się skończył :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia