Wielkanocne losowanie na 100 obserwacji

wtorek, 28 marca 2017

Hejka, 19 marca wybiło na moim blogu 100 obserwacji. Jest mi bardzo miło, że aż tylu osobom podoba się mój blog. Oby tak dalej!
Ogółem blog został założony 24 października 2015r, czyli ponad rok temu <3
Ale przejdźmy do tematu.
Z tej okazji przygotowałam wielkanocne losowanie!
Wylosuję 3 osoby które spełnią warunki loterii i podaruję im ręcznie wykonane przeze mnie kartki świąteczne.
   
Konkurs trwa do 4 kwietnia do godz. 23.59

 

Co musicie zrobić?
1. Być publicznym obserwatorem bloga Wiktoriaz1-art.
2. Jeśli umieścicie baner konkursowy na swoim blogu/Facebooku/Instagramie
(gdzie Wam wygodniej) + 1 los 
3. Dokonać zgłoszenia w komentarzu pod tym postem. 


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!

Mój adres e-mail:

Obserwuje blog jako: 
Udostępniam baner: (link)
Regulamin konkursu:


1. Organizatorką konkursu i sponsorem nagrody jest właścicielka bloga Wiktoriaz1-art.


2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest spełnienie wcześniej wymienionych warunków.


3. Konkurs trwa od dziś do 4 kwietnia do godziny 23:59.


4. Zwyciężą 3 osoby (jak zgłosi się +25 osób to wylosuję 5 osób) które wyłonione zostaną w drodze losowania. 


5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi maksymalnie tydzień po zakończeniu konkursu. Choć raczej następnego dnia :D.


6. Nagrodą jest kartka świąteczna wykonana ręcznie przeze mnie.


7. Konkurs skierowany jest do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.


8. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. Jeśli zwycięzca nie odpowie na wiadomość w ciągu 7 dni, wylosuję inną osobę.   
9. Nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora, maksymalnie 7 dni po otrzymaniu odpowiedzi od zwycięzcy. 
10.Opublikowany będzie filmik z losowania, ale jeśli nie uda mi się go wstawić będziecie musieli uwierzyć mi na słowo.
Jeszcze statystyki: 
Napisaliście razem 413 komentarzy.
 Chciałabym wspomnieć jeszcze, że przeglądając pierwsze posty nie są one jakoś szczególnie piękne (zdjęcia telefonem), ale myślę że teraz różnica jest znacznie wielka!
na przykład ten klik
I mam pytanie? Czy mam zostawić te posty czy może usunąć?


 

10 komentarzy:

  1. Może wezmę udział,zastanowię się.Ale gratuluje 100 obserwatorów.Ja mam chyba 8 ledwo xD A ci do starych postow to ich nie usuwaj,beda na pamiatke :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Mail: laraartlaura@gmail.com
    Obserwuję blog jako: LaraArt
    Udostępniam baner jako: później udostępnię

    Posty zostaw na pamiątkę XD

    Zapraszam na
    laraijejposty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 100 obserwatorów!!! Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej :)
    Co do losowania to jeszcze zobaczę, może wezmę udział :)
    I nie usuwaj starych postów - tak jak dziewczyny mówią, zostaw na pamiątkę. Kiedyś będziesz mogła sobie je pooglądać i zobaczysz jakie zrobiłaś postępy w pisaniu i rysowaniu.
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, dzięki, czekam na twoje zgłoszenie :D

      Usuń
  4. zgłaszam się !
    mail: tepper.julia@gmail.com
    obserwuje, Melileli
    ^^ Marnie♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę takiej liczby obserwatorów - u mnie jest tylko ze 20 parę :P
    Zgłaszam się!
    E- Mail: ratatujka.lillalou@outlook.com
    Bloga obserwuję jako: Pozytywnie Szczurnięta (to konto)
    Baner udostępniłam na FB - link nie chce się skopiować, więc wklęję do konta, z którego to zrobiłam: https://www.facebook.com/emilia.szczurkowa
    Miło by było jakbyś wpadła :D - pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ^^
    Zgłaszam się :)
    Mail - kasia.chachura@interia.pl
    Obserwuję jako : Truskawka13
    Udostępniłam na FB : https://www.facebook.com/Truskawka13-1748421552083372/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Mail:chcolatemo@gmail.com
    Bloga obserwuję jako:Chocolate Monster
    Banneru nie udostępniłam
    Zapraszam:prosiaki-najwieksze-skarby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie zdążyłam się zgłosić -,- no cóż, może następnym razem ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia