Wyniki wielkanocnego losowania

środa, 5 kwietnia 2017

Hejka, dzisiaj przychodzę do was z wynikami.
Troszkę jest mi przykro bo było duże zainteresowanie, a tak mało osób się zgłosiło :D ale to może dlatego, że za mało czasu, lub po prostu mogły być lepsze nagrody :D Ale to pierwszy konek, następny na pewno będzie lepszy :D
 Nie przedłużając zacznijmy!



Niestety nie wstawię filmiku z losowania i musicie mi uwierzyć.

a więc wygrywają
.
.
.
.
.
.
.

Gratki! Skontaktuję się z wami emailowo.
A teraz czas na drugą część postu.
Ostatnio przyszły do mnie aż 4 paczki.
Jedna z nagrodą główną od top model, druga od stabilo i dwie od maped (w dwóch konkursach)

Maped-jak ja czuję wiosnę?

Wiosenne kreacje maped


Nadruk na koszulkę Stabilo 

Kreacja w stylu Manga- Top model


 Pewnie wiecie które nagrody od kogo :D Może jakaś recenzja którejś z moich nagród ?
Piszcie chętnie zrobię :D
To papa!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom :3 I tobie też-w tylu konkursach wygrywasz;) Ja także wygrałam ten szkicownik od TM i śmiało mogę stwierdzić, że jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widze zdj ze zwycięzcami.Kto tam jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. laraart, pozytywnie szczurnięta, truskawka13, może następnym razem się ci uda :D

      Usuń
    2. Nie liczyłam na wygraną,lepsza jet dobra zabawa :D
      Choco

      Usuń
  3. Ja następnym razem wezmę udział, zapomniałam o tym losowaniu.
    Co do nagród są świetne! Zasłuzyłaś <3
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... to gratki ;) mi też doszedł szkicownik, a we wtorek dotarły również kredki Maped. Zasłużyłaś w 100%

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam na śmierć :c
    Zasłużyłaś,a recenzję bym chciała szkicownika,jak oczywiście możesz.
    drawdesignother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tym którzy wygrali :)
    Ja chętnie zobaczyłabym recenzję szkicownika TopModel oraz Maped Graph'peps.
    Zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia