DIY "Breloczek jagodowy placek"+ paczki, paczki...

niedziela, 28 maja 2017

Hej, dzisiaj pokażę jak zrobić placek jagodowy, tyle że z modeliny.

Potrzebujemy: nożyk, modelinę, kapsel od butelki, haczyk


1.Mieszamy niebieską i czarną modelinę tak aby powstał ciemny granatowy.


2.Robimy malusieńkie kuleczki i przyklejamy w kapslu . 


3.Teraz mieszamy brązową, żółtą i troszkę czerwonej tak aby powstał ciastowy kolor.


4.Wałkujemy  i tniemy w paseczki.


5. Układamy w kratkę i przyklejamy.


6. Igłą nakłuwamy ciasto i jagody, aby były bardziej realistyczne. Robimy też listki i dodatkowe jagódki.


7.Wbijamy haczyk i utwardzamy.


 Gotowe! Napiszcie w komentarzach koniecznie jak wam sie podoba ! a teraz czas na kolejną część posta! Nagrody nagrody ...i jeszcze raz nagrody!
Nie ma to na celu chwalenia się czy coś ale większość z was była za tym abym pokazywała co do mnie przychodzi :)
W ostatnim czasie przyszło do mnie naprawdę dużo nagród :) A oto niektóre z nich:



Lilla Lou
Może wiecie, może nie ale na ll trwają mistrzostwa projektowania 2017 i w pierwszym etapie "Candy Girl" udało mi się zająć wyróżnienie :) Dostałam szkicownik Travel oraz ich nowy stylowy dyplom.
Poniżej przedstawiam wszystkie prace które zrobiłam na ten etap (wygrała pierwsza praca)


Pentel
Na facebookowym fanpage u pentel pojawił się konkurs pt. Pokaż jak możesz wyrazić swoje emocje kolorami!
Mi przypomniał się mój stary rysunek - Kolorowa pani, ale był za stary, więc postanowiłam zrobić re-make tyle że starałam się aby bardziej przypominał mnie :)


 Pilot pen Polska
Na fanpage u pilot'a był fajny konkurs tyle ze na tyle fajny, że samemu wybierało się nagrody :)
Zadanie polegało na wybraniu sobie 5 długopisów i opisaniu dlaczego to właśnie je chcesz dostać.
Ja wpadłam na pomysł aby napisać taką rymowanko/wiersz i zajęło mi to prawie 30 min, bo chyba nie mam talentu do tego typu rzeczy. Poniżej wklejam mój komentarz:
 Pilot Pen długopisami zaskakuje,
wszystkie je chcę - nie żartuję !
Maica- długopis różowy
kolor ma księżniczkowy!
Każda dziewczyna chciała by go mieć,
jest wręcz cudowny no co tu kryć!

FriXion Ball - przez ten długopis, znikł jego opis! 

Flamaster FriXion- liczne ma zastosowanie, więc w mym użyciu pozostanie! 
Hi-Tecpoint V5- przydał mi się by do rysowania, ale w zeszycie też- do pisania! 
Pastel - Długopis żelowy- to jeszcze nie mój długopis, więc nieznany (na razie) jest jego opis.

Wybrane przybory:
FriXion Colors-Flamaster-Jasnozielony-Medium
FriXion Ball - długopis żelowy - Niebieski
Maica - Długopisy żelowe - Różowy - Extra Fine
Hi-Tecpoint V5 - Pióro kulkowe z płynnym tuszem - Czarny - Fine

G-2 Pastel - Długopis żelowy - Biały - Medium
 
Pukka pad
Te zadanie polegało po prostu na opisaniu który zeszyt kojarzy ci się z wiosną i dlaczego :)

Zdjęcie użytkownika Wiktoria Zimnoch.Najbardziej z wiosną kojarzy mi się ten zeszyt, ponieważ ma wiele kolorów tak jak ona m.in:
-zielony- świeża trawka i listki na drzewkach,
-biały- przebiśniegi
-czerwony- mak i biedronki
-niebieski jak niebo i chabry
- żółty jak żonkile i oczywiście słoneczko
A wszystkie razem jak kolorowa pisanka wielkanocna


E. Wedel
To chyba największa wygrana, już dość dawno na fanpage u e.wedel pojawił się konkurs : "dzieci rysują, a my pieczemy torty" . Choć mam nietolerancje laktozy pomyślałam no czemu nie spróbować jak coś to najwyżej troszkę rozboli mnie brzuch.
No i udało mi się wygrać za 2 razem, bo były 3 tury.
Tort zamówiłam na długi weekend majowy, aby mieć czas sie wykurować.
Dostawca przywiózł mi tort aż z Warszawy z cukierni "Artystyczne Torty"
Następnego dnia wspólnie z rodziną zjedliśmy torcik, i był przepyszny. Miał bardzo wyróżniający się smak, jeszcze takiego nigdy nie jadłam.
Chciałabym bardzo podziękować Cukierni "Artystyczne torty" oraz firmie E.wedel za tak cudowny i przepyszny torcik!!!


Na dzisiaj to wszystko!!


15 komentarzy:

  1. Fajny breloczek:) Gratuluje wygranych, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały brelok :) Sprytnie i bardzo ciekawie go zrobiłaś :) A twoje prace i nagrody rewelacyjne :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale ten jagodowy placek cudownie wyszedł! Ja z modeliny nic nie potrafię robić :/ Gratuluję tylu wygranych! Naprawdę zazdroszczę! <3
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały placek.Az by się zjadło :D
      Gratuluję wygranych!Chyba nie ma konkursu,w którym bierzesz udział i nic nie zajmujesz :D Super ;)

      Usuń
    2. dziękuję miło mi, heh uwierz że nie we wszystkich wygrywam, ale biorę udział w wielu

      Usuń
  4. Torcik cudowny!
    Musze wykonać ten brelok jak najszybciej bo jest prześliczny. Gratuluję również wygranej :D

    Mischotta
    -------------
    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym momencie myślałam, jakie fajne ciastko, a to breloczek. Piękny. Masz fantastyczny talent, Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i bardzo pomysłowy breloczek, a nagrody super, z pewnością na nie zasłużyłaś :) Patrząc na ostatnie zdjęcie, na pierwszy rzut oka myślałam że to kapelusz w kształcie tortu :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł, na pierwszy rzut oka myślałam, że upiekłaś babeczkę! Ogółem super post xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow *-* śliczny breloczek i twoje prace konkursowe :>
    łatka11^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny breloczek, dużo się napracowałaś pewnie i sama wpadłaś na oryginalny pomysł(: Podoba mi się bardzo. Życzę wytrwałości w tworzeniu;)
    Zapraszam.
    devil-vision.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Breloczek bardzo mi się podoba. Wszystko opisane krok po kroku - super. :)
    Gratuluję wygranych! Dużo tego. :D Ale zasłużyłaś. Zwłaszcza te prace "Candy Girl" robią wrażenie.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia