Gel Touch Mini Starter Kit

czwartek, 15 czerwca 2017

Hejka, niedawno UniBeauty obdarowało mnie fantastycznym zestawem do robienia paznokci żelowych w dosłownie kilka minutek.
 Na dzisiaj przygotowałam recenzję właśnie tego zestawu.
Zapraszam do czytania!


W skład tego mini zestawu wchodzi mini lampka led, żel GelTouch, 3 waciki bezpyłowe nasączone Clenerem, kabelek USB i instrukcja


Zanim nałożymy żel malujemy paznokcie zwykłym, ulubionym lakierem. 
Odczekujemy min 20 minut, aż lakier mocno wyschnie. Gdyż, jeśli będzie źle zaschnięty żel pofaluje się pod lampą.
Następnie nakładamy nie za grubą warstwę naszego GelTouch  
I do lampy na 60 sek.
Lampa jest na kabelek USB. Można ją podłączyć do laptopa, a nawet PowerBanka. Jest maleńka co pozwala schować ją do kosmetyczki czy torebki i zabrać na piżama party  
 Jednorazowo pod lampę wkładam po 2-3 moje chude palce, mieszczą się swobodnie Po minucie żel zastyga i nadaje rewelacyjny blask no i trwałość. 
Paznokcie nie odprysnęły mi nawet do 7-10dni.
Uważam, że to dobry wynik na zwykły lakier z odrobiną magicznego żelu.
Co do zmycia, ściągnięcia manicure to można zmyć za pomocą Acetonu lub lekko podważyć rogi i odchodzi beż naruszenia płytki
 Ja nawet przykleiłam naklejki wodne i był ten sam efekt trwałości. Więc WOW
ps.wiem mam krótkie paznokcie

Podsumowując :
+  wspaniale nabłyszcza, utrwala paznokieć
+ idealny tańszy zamiennik paznokci żelowych lub hybryd
+ miniaturowa wersja
+ dostępne rożne wersje (zwykły, matowy, brokatowy)
+ możliwość utwardzania w każdej lampie LED lub UV
+ dość duża ilość żelu w jednym opakowaniu
-  nie widzę na razie


Chciałabym jeszcze pokazać mój wierszyk który to on właściwie wygrał:

GelTouch lakierami zaskakuję,
chcę je wszystkie nie żartuję! <3

Jestem malowania paznokci hobbystką,
I chcę poczuć się prawdziwą manicurzystką!

Może lakier ten spełni to oczekiwanie,
I uprzyjemni mi paznokci malowanie.

Podobno, ma zalet wiele
Którymi zaraz się z Wami podzielę!

Po pierwsze jest trwały i mi udowodni,
Że może się utrzymać przez kilka tygodni,

Po drugie ma połysk niesamowity,
Ponoć widać go nawet z satelity.

Po trzecie nie wymaga wielu warstw nałożenia,
Więc nie wywoła u mnie zrażenia.

Czynność malowania paznokci uwielbiam,
Dlatego tajniki mego hobby wciąż zgłębiam,

I mam nadzieję, że te lakiery odlotowe
Sprawiają, że moje paznokcie będą wyjątkowe!


 Tak, nie mam poetyckiego serca, pewnie dlatego zajęło mi to ok godziny, ale było warto. 
Choć, to nie zmienia faktu że wolę coś narysować lub zrobić.

Na dziś to wszystko papa!




12 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje posty , więc chciałam się zapytać , czy mogłabyś dodawać je częściej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję miło mi :D Planuję ich dużo w wakacje tylko zbieram pomysły :D Może jakieś propozycje ?

      Usuń
    2. Mogłabyś np . Zrobić przegląd szkicownika , letnie DIY , tutoriale ( jak cieniować itd. ) , Chellenge Rysunkowe , Aktualizacje twoich przyborów do rysowania , recenzje , np . ulubieńcy . Twoje rysunki z dzieciństwa , Diy na zakładki do książki , Wakacje z Wiktorią ( seria ) .

      Usuń
  2. Super recenzja i naprawdę świetny wierszyk :) Gratulacje wygranej!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Świetny otrzymałaś prezencik.
    Świetna recenzja!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zawsze brakuje cierpliwości przy malowaniu paznokci. Dlatego często kończy się to tak, że ozdabiam je tylko naklejkami, albo jak już się zbiorę to po prostu maluję je na jeden kolor, bez wzorków itd.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i świetny wierszyk haha :D. Ten zestaw wydaje się być bardzo fajny. Zachęciło mnie to, że długo się trzyma i można go łatwo zmyć w porównaniu z hybrydami, może sama kiedyś na takie coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie hybrydki ratują sprawę, nie mam czasu na ciągłe malowanie paznokci a semilcaki trzymają mi się około 3 tygdni i to bez odprysków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja w postaci wierszyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja ;) bardzo lubię twój blog.

    _Amy_Art_ (LillaLou)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takim żelu (?) do nakładania na zwykły lakier. :O
    Śliczny ten różowy kolor. ;) Mam tylko jedną uwagę - takie coś nie jest zamiennikiem żelowych paznokci, bo żelem najczęściej przedłuża się naturalną płytkę paznokcia. Poza tym ciekawy wpis. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej! Wierszyk niezwykle kreatywny! Ten żel to coś dla mnie, lakier zawsze kruszy mi się po 2/3 dniach :/ Może skuszę się ten zestawik :)
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia