Nagroda z USA ?!

piątek, 30 czerwca 2017

Hejka, na samym początku chciałabym życzyć wam udanych wakacji które właśnie niedawno się zaczęły !! Mi one zaczęły się wspaniale, gdyż w minionym tygodniu u moich drzwi zawitał kurier z paczką z USA


Tak, z USA. Jak do tego doszło? Chciałam spróbować swoich sił gdzieś indziej, więc odrazu na myśl przyszła mi angielska stronka Top Model, link do niej zawsze znajduje się na szkicownikach. Trwał tam konkurs Fruit Style, zaprojektowałam stylizacje i z trudem ("my inglisz is perfekt", pomocnik-tłumacz google) dodałam ją na angielską stronkę.  
https://images2.en.top-model.biz/user/en/wik/wiktoriaz1/gewinnspiel/00d581a089c8c8c3ad73cf449ba7638e_260.jpg
Po miesiącu dowiedziałam się, że moja praca została oceniona na pierwsze miejsce. Bardzo bardzo się z tego ucieszyłam, bo przecież to dla mnie wielki sukces , 1 miejsce i dotego w USA. 
Po miesiącu dostałam paczkę, a w niej znalazłam dyplom, i ekstra pięnie zapakowane prezenty!


Worek na kapcie, i piórnik oddałam mojej siostrze, gdyż do liceum chyba mi się nie przydadzą xD


Ten post nie miał na celu chwalenia się. Chciałam was zachęcić i zmotywować abyście się nigdy nie poddawali oraz próbowali brać udział w wielu konkursach, zagranicznych również!


9 komentarzy:

  1. Super paczka :D A kiedy aktualizacja przyborów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję nad nią :D W te wakacje na 1000% się pojawi

      Usuń
  2. O rany, ogromne gratulacje! Nie dziwię się, że wygrałaś, bo rysunek jest bardzo ładny i pomysłowy, do tego te buty ze skórek od banana *v*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zwróciłam uwagę na te buty, są mega *.* Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna paczka. Gratuluję :)
    Ja nigdy nie brałam udział w zagranicznych konkursach, zwłaszcza tych co wysyła się listem bo boje się ze gdzieś się zagubią.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku gratuluję, ja w zagranicznych konkursach, nie zabardzo biorę udział bo mój ,,inglisz'' jest troszkę słaby, raczej bardzo słaby.
    Paczka jest świetna,
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny projekt. Też chcę taką arbuzową spódniczkę (kocham arbuzy)!!!
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, gratuluję! :) Bananowe buty! :D Ciekawy projekt.
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow! Gratulacje! <3 Jeszcze nigdy nie brałam udziału w zagranicznym konkursie, więc chyba spróbuję swoich sił patrząc na twój post. ;D

    http://wszystkimi-kolorami-kredek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia